| الإهداءات |
|
|||||||
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |

|
|
#1 | |
|
قوة السمعة: 24
![]() |
(".)(".)(".)(".)(".)(".)(".)(".)(". )(".)(".)(".)(".)(".)(".)(".)(".)(" .)(".)(".)(".)(".) واحد كره حبيبته وكتب فيها هذي القصيدة القاسية يا ابشع الحريم يا مدمنه البرسيم انشالله يفتكرك الكريم و ياخدك و نرتاح من دا الوجه اللئيم يا ارخص الناس يا وجه النسناس يا اردى الاجناس انتي عندك فقر احساس تحمدي ربك لو رضي فيكي واحد كناس انتي نقطه سوده في حياتي انتي ماتستاهلي حتى كلماتي انتي بلاعه حمام ( سلامه القراء ) انتي جمالك مجرد ....... اوهام انتي حشره انهي حياتك بضغطه ابهام لو كنت متضايق و زعلان ماني طايق حتى الكلام اعرفوا اني شفتها في المنام و عشان خاطر عيونك دعيت ربي يحرمني نعمه الاحلام و لا عاد اشوف وجهك الملخبط ابو خشم زي علامه الاستفهام و سنون ياعيني عليها كانها من ضحايا حرب فتنام ولا شعرك الي مسوي زي عش الحمام و القمل عامل في راسك عمايل مسوي مسلسلات و افلام غجريه لتاته لسانها تابع لوزاره الاعلام صورتها عقاب للطفل الي مو راضي ينام ولا لمن تتكلم يتطاير من فمها مذنبات و اجرام لمن تمشي كانه احد ماشي وراها تطالع فيها ماتعرف هادا وجهها ولا قفاها الي يبغى يصيبه صداع غثيان انصحه يجلس معاها و قال ايش مسويه دلوعه تشوفها تقول هادي وحده مفجوعه و عامله مكياج و الوان كانها جنيه ولابسه براقع و اغطيه زي الحراميه تشوفها تمشي تقول هادي وحده معميه خشمها قد الخياره .... ادنها كبيره زي الطعميه باختصار شوفتوا البقره الي في اعلان سمنة التلات بقرات هى واحدة منهم لو صبغناها اخضر برضه هيا احلا منها بشويه |
|
|
||
|
|
#2 | |
|
قوة السمعة: 6
![]() |
والله انك واحد مفترى
هيه لو بهاى المواصفات كنت حبيتها والا كتر الالم خلاك توصفها من عدم يا سيدى عيش ايامك فى احلى منها كتير وما بيشبهوا التلات بقرات يمكن بقرة وحدة بيمشى الحال ما ظن انى بسخر من مشاعرك بس اوقات الالم بيخلق نعم
|
|
|
||
|
|
#3 | |
|
قوة السمعة: 41
![]() ![]() ![]() ![]() |
ههههههههههه كل هيدا كره حرااام
|
|
|
||
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
|
|