| الإهداءات |
|
|||||||
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |

|
|
#18 | |
|
قوة السمعة: 784
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اللي بيحب بجد بيفكر في مصلحة حبيبو
و لو ابن عمها كان بجد بيحبها كان هيفكر في صمعتها و كلام الناس لو يعرفو المكالمات اللي بينهم و نتايج الصمعة الوحشة دي عليها هو لو جينا نحكم قلبنا هنقول معدور بس نهاية مشاعرو دي هتكون قلة احترام و قرفان و تقزز من ابن خالتو دي عشان في النهاية هو ولد و هي بنت زي ما سمحتلو يكلمها و يعترفلها هتسمح لغيرو فلما يصحى و يفوق و يعرف الكلام ده هتكون البنت دي خسرت حجات كتيرة اولها براءتها و عفافها و صدقها مع نفسها و هيسيبها عاجلا او آجلا عشان لو كان عايز يعمل حاجة كان اتجوزها اول ما اعترفو لبعض مش ضروري يطلق مراتو الشرع اداهم اربعة ده رايي و الكل ليه رايو |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
|
|