Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 639

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1041

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1046

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1518

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1523
انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟ - الصفحة 3 - منتديات شباب فلسطين
نحن مع غزة


الإهداءات

العودة   منتديات شباب فلسطين > محطات أدبية > منتدى الشعر و الخواطر

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-15-2006, 06:46 AM   #21
منار إبراهيم
I ♥ ISLAM

قوة السمعة: 66 منار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of light

افتراضي رد: انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟

اختى الفاضله ملكه الاحساس قرأت لك من مواضيعك ما يدل على انك فنانه حقيقيه ويعجبنى حديثك انت وملكه الرومانسيه
شكرا مرورك الكريم و شكرا لكلماتك الرقيقه وارجو ان اكون عند حسن الظن ...


 
قديم 08-15-2006, 10:06 AM   #22
أحمد فاروق مرضعة
I ♥ AQSA
 
الصورة الرمزية أحمد فاروق مرضعة

قوة السمعة: 10 أحمد فاروق مرضعة will become famous soon enough

افتراضي رد: انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟

الأخت الغالية منار
أنت منارة المنتدى
فلا تحزني كلامك جميل وجميل
بارك الله فيك
أهلاً وسهلاً بك بيننا
تحيتي لك


هــنــا فــلســطــيــن



وهــذه قـــدســـنـــا



كــالــروح ِ أغـــلى




مـالــدى الأحــيــاءِ






مـن أجـل الـقـدس نـحـيـا
 
قديم 08-15-2006, 10:16 AM   #23
Abu Shadi
I ♥ PALESTINE
 
الصورة الرمزية Abu Shadi

قوة السمعة: 0 Abu Shadi is infamous around these partsAbu Shadi is infamous around these partsAbu Shadi is infamous around these partsAbu Shadi is infamous around these parts

افتراضي رد: انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟

اهلا وسهلا منار نورتي والله ومتأسفين علي التأخير
 
قديم 08-15-2006, 01:07 PM   #24
منار إبراهيم
I ♥ ISLAM

قوة السمعة: 66 منار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of light

افتراضي رد: انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟

اخى احمد فاروق اهلا وسهلا بيك فى موضوعي وشكرا على ترحيبك بي
جزاك الله كل الخير

اخى ابن فلسطين والله ما اتاخرت ولا حاجه وانت زرت موضوعي من قبل وشكرا ليك على الزياره التانيه الدار دارك


 
قديم 08-19-2006, 10:39 PM   #25
نهال
I ♥ PALESTINE

قوة السمعة: 37 نهال will become famous soon enoughنهال will become famous soon enough

افتراضي رد: انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟

منااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ر
انتي هنة
يا وحشة مش تقوليلي انك هتشتركي في المنتدى ده
انا هوريكي بس لما تطلعيلي على المسنجر
منورة منورة منورة منورة منورة المنتدى
بجد انا سعيدة انك هنة
ان شاء الله تنبسطي في اسرتنا السعيدة
وعلى فكرة في المنتدى ده اللي بيدخل بيلزق و ما بيعرفش يطلع
هههههههههههه




أعشق الغروب كعشق الندى للورود
 
قديم 08-19-2006, 11:50 PM   #26
وليف الدمعة
I ♥ PALESTINE
 
الصورة الرمزية وليف الدمعة

قوة السمعة: 98 وليف الدمعة is a glorious beacon of lightوليف الدمعة is a glorious beacon of lightوليف الدمعة is a glorious beacon of lightوليف الدمعة is a glorious beacon of lightوليف الدمعة is a glorious beacon of light

افتراضي رد: انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟

هلا بطلتك البهية ......... وبانورك الساطعة
منار ... انا اهنئك جدا علي تلك الكلمات الرائعة
كلامات ولا اروع وتحمل باطيافها معني كبير

لا تحرمينا من جديدك
تحياتي لك
 
قديم 08-20-2006, 09:19 AM   #27
منار إبراهيم
I ♥ ISLAM

قوة السمعة: 66 منار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of light

Wink رد: انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نهال منااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااار
انتي هنة
يا وحشة مش تقوليلي انك هتشتركي في المنتدى ده
انا هوريكي بس لما تطلعيلي على المسنجر
منورة منورة منورة منورة منورة المنتدى
بجد انا سعيدة انك هنة
ان شاء الله تنبسطي في اسرتنا السعيدة
وعلى فكرة في المنتدى ده اللي بيدخل بيلزق و ما بيعرفش يطلع
هههههههههههه

نهـــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــال ازيك عامله ايه معلش ما انتى اللى مش بتدخلى علشان اقولك

مريم اكيد قالت لك على كل حال انا مبسوطه فى المنتدي ومتقلقيش شكلى فعلا حالزق هنا

وشكرا يا كتكوته على مرورك على الموضوع اليتيم ده


 
قديم 08-20-2006, 09:21 AM   #28
منار إبراهيم
I ♥ ISLAM

قوة السمعة: 66 منار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of light

Talking رد: انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليف الدمعة هلا بطلتك البهية ......... وبانورك الساطعة
منار ... انا اهنئك جدا علي تلك الكلمات الرائعة
كلامات ولا اروع وتحمل باطيافها معني كبير

لا تحرمينا من جديدك
تحياتي لك

مشكور اخى الفاضل وليف الدمعه على الكلمات الجميله ,,
والحمد لله ان الكلمات عجبتك

دمت بود


 
 


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 12:08 AM.