| الإهداءات |
|
|||||||
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |

|
|
#21 | |
|
قوة السمعة: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اختى الفاضله ملكه الاحساس قرأت لك من مواضيعك ما يدل على انك فنانه حقيقيه ويعجبنى حديثك انت وملكه الرومانسيه
شكرا مرورك الكريم و شكرا لكلماتك الرقيقه وارجو ان اكون عند حسن الظن ... |
|
|
||
|
|
#22 | |||
|
قوة السمعة: 10
![]() |
|
|||
|
||||
|
|
#23 | |
|
قوة السمعة: 0
![]() ![]() ![]() ![]() |
اهلا وسهلا منار نورتي والله ومتأسفين علي التأخير
|
|
|
|
#24 | |
|
قوة السمعة: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اخى احمد فاروق اهلا وسهلا بيك فى موضوعي وشكرا على ترحيبك بي
جزاك الله كل الخير اخى ابن فلسطين والله ما اتاخرت ولا حاجه وانت زرت موضوعي من قبل وشكرا ليك على الزياره التانيه الدار دارك |
|
|
||
|
|
#25 | |
|
قوة السمعة: 37
![]() ![]() |
منااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ر
انتي هنة يا وحشة مش تقوليلي انك هتشتركي في المنتدى ده انا هوريكي بس لما تطلعيلي على المسنجر منورة منورة منورة منورة منورة المنتدى بجد انا سعيدة انك هنة ان شاء الله تنبسطي في اسرتنا السعيدة وعلى فكرة في المنتدى ده اللي بيدخل بيلزق و ما بيعرفش يطلع هههههههههههه |
|
|
||
|
|
#26 | |
|
قوة السمعة: 98
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هلا بطلتك البهية ......... وبانورك الساطعة
منار ... انا اهنئك جدا علي تلك الكلمات الرائعة كلامات ولا اروع وتحمل باطيافها معني كبير لا تحرمينا من جديدك تحياتي لك |
|
|
|
#27 | |
|
قوة السمعة: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نهال
منااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااار مريم اكيد قالت لك على كل حال انا مبسوطه فى المنتدي ومتقلقيش شكلى فعلا حالزق هنا وشكرا يا كتكوته على مرورك على الموضوع اليتيم ده |
|
|
||
|
|
#28 | |
|
قوة السمعة: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليف الدمعة
هلا بطلتك البهية ......... وبانورك الساطعة والحمد لله ان الكلمات عجبتك دمت بود |
|
|
||
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
|
|