| الإهداءات |
|
|||||||
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |

|
|
#11 | ||||
|
قوة السمعة: 197
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هو بحركم غير عنا مثلا :p
الصور حلوة كتير مبارك لصاحب الـ 99% يعطيك العافية~ بانتظار صور الغردقة :) |
||||
|
|||||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#12 | |||||
|
قوة السمعة: 201
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة PaLeSt!Ne SouL بس عندنا الساحل الشمالى مش ملوث .. اما بحركم لونه مش أزرق صافى زينا يمكن بسبب المخلفات والتلوث .. زى عندنا فى إسكندرية برده البحر ملوث .. صاحب 99.5 % >> أسافر الأول فى رمضان وإن شاء الله أصورلكم الجبل والبحر .. ![]() نورتى دمعة أسى .. ما بعرف ليش غيرتى إسمك ..
|
|||||
|
||||||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#13 | ||||
|
قوة السمعة: 115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
احلى شي بالدنيآ البحر
فآنتآستك |
||||
|
|||||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#14 | ||||
|
قوة السمعة: 6
![]() |
المناظر روعة
ومرسى مطروح جميلة والرملة بتاعتها طبية ومفيدة ربنا يزيد رحلاتك ويسعدك دنيا واخرة انا كنت فى رحلة يوم الجمعة تبع المسجد وكانت لراس البر وكانت رحلة جميلة اوى وكنا على شاطئ خاص تبع القوات المسلحة واحلى حاجة هناك النظافة حتى البحر ميته كانت شفافة ان شاء الله ممكن انزل صور بانتظار رحلتك القادمة |
||||
|
|||||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#15 | |||||
|
قوة السمعة: 201
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صرخة الاقصى الحبيب بس احنا رحلتنا كانت 4 أيام .. هههههههه صراحة بجد عندنا فى بلدنا أمكان كتير نضيفة وحلوة . راس البر كمان جميلة وجمصة حلوة كمان .. مستنى الصور بتاعة رحلتك |
|||||
|
||||||
| اقتباس المشاركة |
![]() |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
|
|