| الإهداءات |
|
|||||||
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |

|
|
#6311 | |
|
قوة السمعة: 784
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يسلموووو ابو نور
و الله انت ابو الزوء كلو يلا انا كمان بهديك التلت وردات دول يلا خلاص بقى عندنا كمية تأهلنا نفتح محل ورد تيجي نعمل شراكة انا و انت ؟ ههههههههههههه بس حلو اوي رد عازف الحب اوي اوي ههههههههههههههههه |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#6312 | |
|
قوة السمعة: 32
![]() |
للبنات اللى متعرفيش تكدب بس
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فى ناس فهمه ان عايز اقول ايه |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#6313 | |
|
قوة السمعة: 784
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
هههههههههههههه
للشباب اللي بتعرف تميز بين الهزار و الجد تماشيا مع سياق وهم ههههههههههههههه |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#6314 | |
|
قوة السمعة: 32
![]() |
بس يا نور اانا اقصدى البنات اللى كل يوم لها اسم يعنى
مثلا بقول مثلا انا اعرف بنت كانت كل يوم تدخل باسم مختلف يعنى مره منال بعدها تدخل بايميل تانى تقول انها فاطمه ومره عبير ومره احلام ومره نور وحاجات دى انا بقصد البنات اللى متخصصه فى الكدب دى بيقى هزار بهدى الورد للبنات االى ليها اسم واحد و |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#6315 | |
|
قوة السمعة: 784
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
آآآآآآآآآآآه
لا بجد البنات دي متستاهلش منك حاجة لا ورد و لا اي حاجة ده حتى السلام خسارة فيهم نصيحة من اخت لاخوها تبعد عنهم و متوجهلهمش اي رسالة دنت بكدة هتخليهم يركبو دماغهم النوع ده مش مضمون يعني اللي مش كويس ايعد عنو و خلاص انا كمان بهدي الورد للبنات اللي ليها اسم واحد هههههههههههههههههههههههه مع ان الموضوع يحتاج جدية اكتر من دي بس انا عشان معنديش تفاضيل كتيرة عالموضوع ده مش هقدر ادي فيه رايي هههههههههههههههه |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#6316 | |
|
قوة السمعة: 32
![]() |
انتى شايفه كده
على فكره هم مش بنات هى بنت واحده كنت كل يوم بتدخل باسم شكل وايميل شكل مره من المرات كان معها الباسورد وخدت الايميل بتاعى بس الحمد الله رجعت الايميل تانى بهدى الورد لببنات اللى كلمتها وحده ومتعرفيش تخد ايملات حد |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#6317 | |
|
قوة السمعة: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
زي ما نور قالت لك يا وهم بالظبط وانا موافقاها
ولا تحط النوعيات دي فى دماغك دول بيلعبوا على كله وفى ناس عبيطه وبتصدق |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#6318 | |
|
قوة السمعة: 784
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اه مع منار في كلامها
بعدين انت الغلط عليك ليه تدي اصلا الباسوورد بتاعك لبنات غير محترمة اعتقد انك قادر تميز بين المحترم و غير المحترم و بعدين فرضا انها فعلا كانت كل يوم بتدخل باسم و باميل انت متقدرش تميز بين اسلوبها و اسلوب غرها عشان تكشفها ؟ و الله موضوعك اتار فضولي بشكل رهيب هههههههه مكنتش متصورة ان فيه بنات تعمل كده بس بردو برجه و بقول ان بعض الضن اثم و و الله اعلم انا سمعت منك بس مسمعتش منها ههههههههههههههههه بس حكاية الباسوورد و الاميل اللي اتخدلك محيراني لو فعلا كانت خادتو رجعتهولك ليه ؟ يمكن ضميرها انبها ؟ يلا انا كمان بدي الورد لكل البنات اللي كلمتهم وحدة و متعرفش تاخد اميلات حد هههههههههههههه |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#6319 | |
|
قوة السمعة: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بهدي ورده للي بيقول الصدق وللى عارف نفسه كويس وللناس العبيطه اللى اتقال لها الصدق و اديت للصدق بلوك ودليت وخليتها مع الكدب وانشا الله حترجع وتعيط فى احضاانا ..
وبهدي ورده لك يا وهم ومتديش كلمه سرك لحد محدش يستاهل وحتى لو كانت رجعته لك دي اصلا بنت مش تمام من الاول وبهدي ورده لكل الاعضاء المحترميين اتقاسموا فيها بقى هههههه |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#6320 | |
|
قوة السمعة: 50
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لنوسي
ريمو شهودة |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
![]() |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
|
|