| الإهداءات |
|
|||||||
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |

|
|
#31 | |
|
قوة السمعة: 784
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ايه يا غريبة انا مقصدتش السخرية من ابنات و لا التقليل من احترامهم
منا بردو بنت و لا انتي رايك غير كده كل ما هنالك اني نزلت موضوع شفتو مهم و متير للجدال و الفكرة بتخطر على بال الكتير من الناس شباب و بردو بنات مهو اصلا البنت هي المعنية بالموضوعع فليه متنزلهاش بنت عشان ميبقاش فيه حساسية كبيرة و تسلمي حبيبتي على غيرتك على البنات و مشكوووووووووورة على مرورك بس ليا منك طلب صغنون اوي يا ريت تغيري توقيعك اصل الصور اللي فيه بجد بجد صعبة اوي اوي اوي كل ما ببص عليها مش عارفه يا ريت تغيريه و تحطي صور اقل شوية بجد ربنا يكون في عون اللي بيشوفوالصور دي عالطبيعة و كل يوم تسلمي حبيبتي مرة تانية |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#32 | |
|
قوة السمعة: 76
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
انا برأيي انو البنت ما بنعطي الثقة اطلاقا
واذا اعطيت لها يجب ان يكون بمراقبة كبيرة جدا في كل الامور اما ثقتي بما اتعرف عليها عن طريق الهاتف او الانترنت فهذا يتركز على معرفتي لها اي معرفتي بها على الهاتف او الانترنت يعني اخلاقها طريقة التعرف عليها نوع الكلام الي اتبادله معاها اما الاقترات طبعا ممكن ليه يعني همة بنات النت او اي بنت تعرفت عليه في الهاتف مش كويسة على طول مالك يا نور نازلة في البنات حرام عليكي الحق مش عليكي الحق على البنات حقيت ما يسكتو الك بس يالله مش مشكلة مدام الموضوع على حوا هههههههههه سلمت يداكي نور على اسألتك الرائعة الصريحة الجدية تقبلي تحياتي |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#33 | |
|
قوة السمعة: 14
![]() |
نور اليقين البنت يجب ان تكون محل ثقة
لعدة اسباب باعتباري الاخ الاكبر 1 عندما اربي ابنتي او اختي على الصراحه يجب ان اثق فيها 2 و عندما اعلم انها عندما تخرج تضع مخافة ربها بين عينيها 3 و عندما اضعها بين الف رجل و تخرج سالمة يجب ان اثق فيها 4 الحب ليس عيبا و لكن العيب فينا ان احببنا بشكل خاطيء نبحث فقط عن النزوات و الانترنت ليس سيئا و لا مفيدا في نفس الوقت لكن عندما اخاف من ربي لا يمكن لاي قوه ان تجعلني استخدمة بطريقة سيئة مشكوره يا نور اليقين |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#34 | |
|
قوة السمعة: 784
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
امير الاحزان
كلامك مية المية و بعدين انا مش متحاملة عالبنات و لا حاجه الموضوع موضوع تبادل اراء عشان الافادة تعم لا غير و لا انت يعني لازم تقوم بنات المنتدى عليا و تخليهم يقلبو في مواضيعي كلها و لما يكتشفو ان اغلبها مواضيع عالبنات يبتدو يشكو اني ولد فيبطلو يكلموني و يشيلوني من ايميلاتهم و ابطل اكلم حد عالمنتدى غير الشباب و ييجي الدور عالشباب بردو فيبطلو يكلموني و احس ساعتها بوحده رهيبة عالمنتدى فابطل ادخلو و ساعتها ييجيني انهيار عصبي و اوباااا راحت نور اليقين انا فاهماك بس ساكتة ههههههههههههههههههههههه |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#35 | |
|
قوة السمعة: 784
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الشاعر الحزين
نورت موضوعي اخي كلامك صحيح و انا متفقه معاك في كل حرف فيه تسلم عالمرور و بارك الله فيك و في تفكير المية مية |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#36 | |||
|
قوة السمعة: 20
![]() |
والله انا بنظري زي ما الشب بني آدم ،،، البنت كمان بني آدمة ،،، وزي ما الشب مفكر حالو انه من حقه كل اشي في الدنيا ،،، البنت كمان نفس الشي ،،، يعني مش بس البنت اللي بتغلط ، والشب كمان بغلط ،،، بس عنا في مجتمعنا الناس بتداري على غلط الشب وممكن انها تتقبلوا بس البنت بمجرد ما تغلط اي غلطة (بتروح الثقة نهائيا ) هاد من نظري انه تخلف في طريقة التفكير يعني البنت بني ادمة وبنوثق فيها وممكن يبطل ينوثق فيها ازا اتكرر غلطها مرة على مرة فعلا ببطل الواحد يثق فيها ::::: متلها متل الشب تماما
وبس |
|||
|
||||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#37 | |
|
قوة السمعة: 76
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
واللهي
فكرتك حلوة اوكي مش مشكلة من عينوني انا مستعد للتنقيذ انتي اعطيني الاشارة بس هههههههه |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#38 | |
|
قوة السمعة: 784
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ماشي
و آآدي الاشارة وريني شطارتك هههههههههههههههه |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#39 | |
|
قوة السمعة: 784
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
حبيبتي قرفانة من الدنيا
كلام صح و ميختلفش فيه اتنين بس شريطة يكونو اتنين عاقلين غير كدة ما اضمنلكيش تسلمي حبيبتي عالمرور |
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
|
|
#40 | |
|
قوة السمعة: 76
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
||
| اقتباس المشاركة |
![]() |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
|
|