Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 639

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1041

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1046

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1518

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1523
هل تؤيد الاختلاط في الجامعات ؟؟ - منتديات شباب فلسطين
نحن مع غزة
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 12-01-2006, 09:31 AM   #34
gd1_gd
I ♥ SHABAB

قوة السمعة: 0 gd1_gd will become famous soon enough

افتراضي رد: هل تؤيد الاختلاط في الجامعات ؟؟

اخ احمد شكرا لردك السريع دة والايجابي

والله العزيم انا فخور جدا فيكم وبالفلسطينيين وبفلسطين بس مش عارف لصراحة اتكلم انا بين البينيين والله

كلامك حلوا وانت احلى والاسلام نور بس برضوا انا مش عارف احكي اية انت بتستدل من القران الكريم والحديث الشريف والاخ واااو بيستدل من وقائع حقيقية والله يا اخ احمد موجودة وانا شاهد على زلك ..

المشكلة انك يااخ احمد توجهك اسلامي ديني ... والاخ واااو شوعي بصراحة انا مش عارف احكي حاجة

بس هو قال جملة حاوة اوي " الدين لله والوطن للجميع " هو بئة يتحشر مع الشوعيين يوم القيامة يتحشر مع مش عارف اسمهم اية انا والله معرف بس دة رايوا وانا مش راح اتدخل فية ...!

اتفضلت سياتك وحكيت اللي عندك وهو حكى اللي عندة ... دة الراجل القسم كلوا علية هههههههههه دة تلائية زعل ولا حاجة دة مابيردش ..!!!

انا معلش متطر اتحفز على تعليقي للقسم برضوا يفتكرني شوعي ههههههه للاني مش راح اتكلم كتير واللي بشوفوا الايام دة في مصر وخربان البيوت راح يفضل في صدري ومش راح اتكلم خالص لحسن تفتكروني زي الاخ وااو بنخبص في الكلام ...

على العموم الهداية من الله والله هو الكامل ومافي انسان الا بيخطاء وفي الاخر بيعرف خطؤا ...

ياخويا انا عوز اتكلم واتكلم بس مش ادر والله لتالبوا عليا انا كمان .

المهم انا عاوز اتحاور مع الاخ واااو زي ماحضرتكم عملتم واحاول افهم يعني اية هو مسلم ومبدؤا شوعي ؟

وشكرا لكم جميعا
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

حاجة تانية بخصوص الاسلام هش !! انا ماصدش والله معنى الكلام بس ماخفي كان اعزم وانا مش عاوز افتح الباب دة مرة تانية واعتبرها زلة لسان خطاء .
 
 


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 10:19 AM.