Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 639
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1041
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1046
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1518
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1523 بنات الفيس بوك .. ا؟؟!! - منتديات شباب فلسطين
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام المصرى
هو فيه تفسيرات كتير أن صور البنات تتحط شئ غلط .
ببساطة شديدة ..
بنت مضايقة شخص ما ..
هياخد صورتها ويركبها على صورة أى حد .. ويبعت صورة لكل اللى تعرفه وتبقى فضيحتها بجلاجل ..
كمان لو حطة إيميلها ..
ممكن واحد يوزعه لكل زمايله ويبتدوا ينشروه بقى ويسوءوا سمعة البنت ..
صحيح كلامك 100%
برافو والله أنك مبتضيفيش شباب ..
بس مفيش مانع يعنى لو أنتى فى جروب عمل مثلا أو مع أصدقاءك فى مشروع فى الجامعة انك تضيفيهم .. بس كويس كده أحسن ..
ضحكتينى جدا فى حكاية المحكمة دى .. هههههههه
تبقى قولى للقاضى لا قدر الله يعنى جوزى خانى على الفيس بوك .. واديله الفلاش ميمورى ووريله الصور
أكيد ما في مشكلة بس إن شاء الله ما بحتاجها
إجاباتك كتير مختصرة وجميلة يا مرام ..
الله يسعدك
i know..haha
الله يسعد جميع أبناء و بنات المسلمين و يبعدهم عن مشاكل النت