Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 639

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1041

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1046

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1518

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showthread.php on line 1523
يـــــــــــــــــا رب - منتديات شباب فلسطين
نحن مع غزة
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 11-16-2006, 01:29 PM   #1
ابتسامة الحياة
I ♥ ISLAM
 
الصورة الرمزية ابتسامة الحياة
آخر أخباري ..
إنه أخباري اللي كانت قبل سنة هي نفسها عندي اليوم
.
.
يعني مافي

قوة السمعة: 20 ابتسامة الحياة will become famous soon enough

افتراضي يـــــــــــــــــا رب

[B][CENTER][SIZE="3"][COLOR="Indigo"]
يـــــــا رب..ـ
كم هو واسع بابك.. فاغفرلي و اقبلني على اعتابك..ـ
برغم كل ذنوبي و تقصيري اطمع في عفوك و رضاك..ـ
اطمع في عونك و هداك.. فلا ملجأ و لا منجى سواك..ـ
اللهم انك تعلم مابقلبي من الم و تعلم مابعقلي من حيرة و اضطراب..ـ
فاهدني برحمتك الى سبيلك و اهدني في امري الى الصواب..ـ
يـــــــــــــارب..ـ



في عز الضعف و الوحدة.. بادور على اللي يسندني.. بادور على اللي ياخد بايدي.. يفهمني.. يساعدني.. والاقي ساعات صديق و اتنين.. و اتكلم و ابكي و اتالم.. يحسوني.. يشاركوني.. يحاولوا كمان يساعدوني.. و مره في مره.. احس ان الكلام ماسخ.. و ان الحزن شيء بايخ.. مالوش لازمه يطال الكل.. خصوصا ان مهما نقول ومهما نعيد.. مافيش حاجه بكلام تنحل.. و باسكت وانكتم خالص.. واقول الكل مش ناقص.. و الف وادور مع الافكار.. وتملكني في ليل و نهار.. وتزداد الهموم وانهار.. و من تقصيري مع ربي باكون مكسوفه ادعيله.. و اقوله يا رب قويني دانا مهدود هنا حيلي.. و صبرني و قدرني.. وقصر بالنهار ليلي.. و احس في لحظه انه كريم.. وكرمه كمان مالوهش حدود.. مالوش لازمه اتوه و احتار و ربي اللي خلق موجود.. و افكر عايزه ادعي بايه.. وادور عالكلام مالاقيه.. و في الاخر و بعد الغلب لما يطول.. الاقي حاجه جوه القلب طالعه تقول..ـ
يــــــــــــــــــــارب..ـ
انت العالم بحالي.. و الغني عن سؤالي..ـ
يــــــــــارب


منقووووول



والله انا باين علي لسه قرفانة من الدنيا

هلأ بعد ما تقرأوا الموضوع احكولي انتوا لمين بتشكو لما تكونوا قرفانين[B][CENTER][SIZE="3"][COLOR="Indigo"] يـــــــا رب..ـ كم هو واسع بابك.. فاغفرلي و اقبلني

يلا بستنى الرد

تحياااااتي


لا أدري
  اقتباس المشاركة
 


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 08:19 PM.