رد: :: كرسي الأعتراف .. الحاضر الغائب .. عاشق البندقية ::
اولا مشكووورة يا نور انك رجعتى موضوع كرسى الاعتراف
لانة بجد موضوع لذيذ وبيدينا الفرصة انه نتعرف على العضو اللى بتستضفية ونتحاور معاه
ثانيا اختيارك موفق اكيد
واخونا عاشق البندقية اخ غالى وبنفتقدة كتييير
ميييية مرحبا اخى
ولية رجعة بمجموعة اسئلة
كل الاحترام
|