Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - انذل من الدكتور هذا ما في؟؟
عرض مشاركة واحدة
قديم 03-26-2008, 01:35 PM   #1
the ruby
I ♥ AQSA
 
الصورة الرمزية the ruby

قوة السمعة: 14 the ruby will become famous soon enough

Thumbs down انذل من الدكتور هذا ما في؟؟

طبيب بروفسور واقف يشرح أول درس تشريح لطلبة سنه أولى طب ، وكان يشرح لهم ويركز
على أساسيات التشريح والجراحة فقال : لازم علشان تعملوا تشريح تكونوا قادرين
على عمل حاجتين

الحاجة الأولى مايكونش عندكم أى نوع من الخوف ، وقام بسرعة حاطط اصبعه فى
مناخير الجثة اللى على السرير قدامه وبعدين قام لحس صباعه، وطلب من كل واحد
يعمل زى ما عمل فى الجثة اللى قدامه ، وبعد شوية تردد قام كل الطلبة عملوا زى
ما عمل الدكتور !!

فقال لهم: والحاجة التانية لازم يكون عندكم قوة ملاحظة وتركيز، أنا حطيت
صباعى الوسطانى فى مناخيره لكن لحست الصباع اللى جنبه !!



لووووووووووووووووووووول


  اقتباس المشاركة