Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - دلعو امهاتكم يا جماعة
عرض مشاركة واحدة
قديم 03-25-2008, 11:00 AM   #5
كنعان الفلسطيني
I ♥ AQSA
 
الصورة الرمزية كنعان الفلسطيني

قوة السمعة: 12 كنعان الفلسطيني will become famous soon enough

افتراضي رد: دلعو امهاتكم يا جماعة

((الطفل الفرنسي ينادي امه...مامان))
ليه مش بتقول باتمان احسن ههههه

((الطفل الايراني ينادي أمه... موت))
لو أنادي امي كدة تلقني بأي حاجة جنبها
لووووووووول






الطفل الألماني ينادي أمه....موتر))))
اللي خابرته موتر يعني سياره
هههههه


الطفل الهندي ينادي أمه.... مّمي))))
وأبوه ددي ههههه

‏((الطفل الياباني ينادي امه.... ها ها))
يعني لو يضحك ينادي امه



الطفل الخليجي ينادي امه...يمّه))))
تقول شايف جني

هههههههههههههههههههههههههههههه ههه


THEY CAN CALL HER WHET EVER . . . . . . . . . .

SHE KNOWS NO NAME BUT HER NAME

"PALESTINE"

NEVER FORGET
  اقتباس المشاركة