رد: دلعو امهاتكم يا جماعة
((الطفل الفرنسي ينادي امه...مامان))
ليه مش بتقول باتمان احسن ههههه
((الطفل الايراني ينادي أمه... موت))
لو أنادي امي كدة تلقني بأي حاجة جنبها
لووووووووول
الطفل الألماني ينادي أمه....موتر))))
اللي خابرته موتر يعني سياره
هههههه
الطفل الهندي ينادي أمه.... مّمي))))
وأبوه ددي ههههه
((الطفل الياباني ينادي امه.... ها ها))
يعني لو يضحك ينادي امه
الطفل الخليجي ينادي امه...يمّه))))
تقول شايف جني
هههههههههههههههههههههههههههههه ههه
|