12-07-2007, 11:31 PM
|
#2
|
- تاريخ التسجيل: Mar 2006
- رقم العضوية:2437
- العمر:39
- المشاركات:2,575
- التقييم:1730
|
|
رد: Globalization..
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NIGHT QUEEN
هو لو اجينا للمنطق
كلام حلو
ولو اجينا للعقل
كلام احلى
ولو اجينا للواقع
كلام بيدوخ
^_^
يسلمووو
..
hala
..
thnx
|
|
|
|
|
|
اقتباس المشاركة
|