Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - و الله اللي مش هيدخل ضاع نص عمره بطريقة جميلة
عرض مشاركة واحدة
قديم 11-24-2007, 05:13 PM   #1
ناصر الجهاد
I ♥ SHABAB
 
الصورة الرمزية ناصر الجهاد

قوة السمعة: 6 ناصر الجهاد will become famous soon enough

افتراضي و الله اللي مش هيدخل ضاع نص عمره بطريقة جميلة

هات ورقة وقلم







جبت ؟؟





اوكي









اكتب في الورقه عملت ايه النهار ده من اول ما صحيت لغاية ما بديت تقرا الرساله دي





اكتب اللي عملته بالتفصيل الممل ..







اوكي ... تأكد انك كتبت كل حاجة ..







صليت الفجر ؟







كم أغنية سمعتها ؟





كم واحد اغتبته ؟؟؟





كم واحد سبيته ؟؟





خلصت ؟؟





كل حاجة كتبتها ؟







اوكي







عايز تمحي الذنوب دي كلها ؟







حتى لو كانت مثل زبد البحر .. ؟

اولا
صلى على رسول الله




ثم قول





سبحان الله وبحمده





قلت ؟





عيدها طيب ..



سبحان الله وبحمده ..



قلت ؟



اوكي عيدها كمان



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





دي عشر مرات ..







زيد عليها 90 مره بس .. :)


متنساش



سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده







يا جددددددددع



سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده



ودلوقتي قلنا 30 وباقى 70



معلش لو تعبت . افتكر انك بتمحي كل ذنوبك



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده







سبحان الله وبحمده




سبحان الله وبحمده


سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده


سبحان الله وبحمده




الموضوع سهل ...صح؟؟يلا ربنا يبارك فيك




سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده




سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده


سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده


أهو قربنا شويه كمان




سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده







يلا فاضل شوية ..



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده


سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده


سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده



سبحان الله وبحمده


زهقت طب افتكر الحسنات يلي انت قاعد بتاخدها




سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده



يلا باقى 10










سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده





سبحان الله وبحمده



خلصنننننننننننا







تخيل لو انت تقولها كل يوم وانت على السرير قبل ما تنام .. مش حتكلفك حاجة !!؟










ماعتقدش انها حتتعبك اذا اخدت منك 5 دقايق





والاهم انها حتشيل ذنوبك كللللللللللها



حتى لو كانت زي زبد البحر



طيب تخيل لو انت ارسلتها لغيرك وغيرك ارسلها لغيره .. والاجر حيرجع لك .. حتتعب من حاجة ؟؟
هات ورقة وقلم جبت ؟؟ اوكي اكتب في الورقه عملتهات ورقة وقلم جبت ؟؟ اوكي اكتب في الورقه عملت



والله من كل قلبي النصر قادم رغم المحن باذن الله

وليس هنالك نصر من دون شهادة

التعديل الأخير تم بواسطة ناصر الجهاد ; 11-24-2007 الساعة 05:17 PM. سبب آخر: خطأ
  اقتباس المشاركة