والله والله يارب يرضى عنك
قولنا وعدنا ولا حد سمع منا ومشرفي هدا القسم قالو كثير ولا حد سمع
يعني كويس في نظرك اخي واختي تكتبي في قسم النكت وتفريحي الناس بنكت
وماتكتبيش في القسم الاسلامي وتفريحي الناس بدخول الجنة من موضع بسيط عن شيء في دينا كان حيكون سبب في دخولو النار لكن لما كتبتيه افدتيه وافدتينا
اللهم لاتحرمنا الجنة اللهم انك عفو تحب العفو فعفو عنى
يالى اخي واختي ماتخلوش حد يحرمكم من الحسنات يالى كده كل واحد فينا يتسابق في الخير
دي مش دعوة للعزوف عن اي قسم دي صحوة بنقدمها عشان تهتم بدينك