المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عـــبـــد الـيـبـنـاوي
شكرا الكم
ان شاء الله يا عبد التاني بنكون صحبة معاك
ابن فلسطين
هلا حبيبي
نورت حبيبي
والله بشرفني صحبتك خيووو
خاصة انك اخوها لولو
بس عشان انكون صحبة
لازم تكون قوي روح مزعلي لولو
وانزل فيها كفوف هههههههههههههههه
اياك تخليها تقعد على الكمبيوتر
ولازمني ايميلك
ابقا ابعتو رسالة خاصة من عضوية لولو على عضوية ابو النور وانا بخدوو
تحيتي