08-30-2007, 10:06 PM
|
#1
|
..{ قـلـب المنتدى بل روحه }..
- تاريخ التسجيل: Sep 2006
- رقم العضوية:5581
- الجنس:آنـثـى
- العمر:38
- المشاركات:14,713
- التقييم:6360
-
مزاجي:
|
|
رســــــالة من ابن فلسطـــــين لفتــــت انتباهــــي
الســـــلام عليكم
زي ما أكيد فهمتو من عنوان الموضــــوع
أنا هعرض عليكم هنا رسالــــة
انبعتت بالبريــــد
وصلتنـــــي
المرســـــل
ابن فلسطيــــــن
المتلقــــــي
لحد دلوقتــــي مش عارفة
يمكن أكون الوحيدة
يمكن يكون فيه غيري
مش عارفة
اللي أعرفــــو
انهـــــا تستحق تنزل في موضوع مستقــــل
و ده اللي حصل
الرســــــــــالة :
من::: ابن فلسطين
الى::: اعضاء المنتدى
النص:::احفظوه في اذانكم ايها الاوفياء
ويلي من الغربة يابا ويلي ويلي
مشينا كثير تعبنا كثير
مشينا لوحدنا بعدنا كثير
عرفنا الخوف في عز الموت
وبقينا نخاف على حبيبنا
ضيعنا احلى سنين وازاي حنقدر يوم ننسى
دحنا يا دوب عيشين والدنيا دوامة بتخدع
بقلنا سنين في نفس الليل والحزن مغير ملمحنا
بنبكي مرار بحرقة ونار والدمع بينزل يجرحنا
اااااه على زمن قد غارت عليه الذئاب
فجعلت فراق الاحبة عاجلاااا
فعشنا تحت سقفا واحد
واسرة واحده قد عرفت بموطن الاحبة
اطلقنا عليها لقب الفخر في كل مكان
حتى كانت عاصفة تتحدى الاهوال
عشنا ايام لا تنسى بين الاعزاء
فإعلمو ايه الغرباء
انه لن تمرو يوما بيننا الا برضانا
فإننا اقوياء اصحاب عزيمة تتحدى الصعاب
فإعلمو من تخاطبون بتفاهتكم
فلسنا جبناء نخضع للندلاء
اننا اسدا قد زأرت في وادي الضباع
فلن نهاب اصواتكم ولا اهوالكم
فإننا ابناء اسرة واحده
فطلقو علينا سهامكم
فلن تضر بنا طالما نحن الاقوياء
فإعلمو ان سقفنا هو السماء
وملتقانا هي الجنان
وشعارنا هو الوفاء
وهدفنا هو النجاح
وسبيلنا هو التضحيات
واسمائنا هي الخلاص من الاعداء
فعند سماع صوت زئيرنا الهادر في الوديان
فإعلمو انه زئير شباب فلسطين....
من موضــــــع البريــــــد
الرابـــــط
http://shabab.ps/vb/showthread.php?t=11005&page=111
|
|
|

أبـــــو معـاذ , افتقدتـ شوفتـــكـ و الله
الله لا يحرمني منــكـ يــا أغلــى أخـ
" رب أخ لم تلده لك أمـــك "
اللــه يحميـــك وين ما كنــتـ
اللهم يا سامع السر والنجوى يا كاشف الضر والبلوى
اللهم يا سامع السر والخفيه يا من حوائجنا عنده مقضيه
اللهم يا مسبب الاسباب يا قاهر الاعداء يا هازم الاحزاب يا منزل الشتاء يا مخرج الاموات يا هاذم الذات
يا كاشف الكرب يا سميع يا عليم يا باني السماء بغير عمد يا مسير الارض بغير عون
اللهم انصر اهل فلسطين على من عاداهم اللهم صوب رميهم اللهم ثبت الارض تحت اقدامهم
اللهم اجعل نار اعدائهم برد وسلام على المسلمين
اللهم اجعل نار المسلمين تحرق الاعداء اللهم احرس المسجد الاقصى من مكر الماكرين اللهم اقتل من قتل المسلمين
اللهم انصر شعب فلسطين على اعدائهم اليهود
اللهم اجعل لاهل فلسطين النصره والعزه والغلبه والقوه والهيبه في قلوب اعدائهم
اللهم اشفي جرحاهم واطلق اسر اسراهم اللهم انصر مجاهديهم في سبيلك في برك وبحرك وجوك
يا رب العالمين
امين امين امين
|
|
|
اقتباس المشاركة
|