Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - مكتبة النكت
الموضوع: مكتبة النكت
عرض مشاركة واحدة
قديم 05-09-2007, 03:29 PM   #49
لينا الفلسطينية
I ♥ SHABAB

قوة السمعة: 0 لينا الفلسطينية will become famous soon enough

افتراضي رد: مكتبة النكت

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم
مرة واحد مربى كتكوت مفترس كل ما يدخلوا في عشة ياكل الي فيها , راح رماه في الصحرا وبعد يومين الراجل حس بالذنب راحلو لقيه مرمي على الارض والنسور والصقور بتحوم حواليه راح الراجل قله : حبيبى انت مت ولا ايه راح الكتكوت قله : الله يخرب بيتك بوزتلي الخطة ..
مرة دبانة سقطت في كاس خمرة طلعت تقول وسع للنسر
فريق نمل بيلعب ومن ضمنهم صرصار ليه ...؟ لاعب اجنبي
حرامى دخل شقة علشان يسرق لقا واحدة تخينة اوي قعدت علية وقالت لابنها نادي ابوك من القهوة فالحرامي قال : بسرعة يالا .
  اقتباس المشاركة