Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - مــــــــــ(أنــــــا)ـــــــــــــ ــــن
عرض مشاركة واحدة
قديم 03-17-2007, 04:07 PM   #8
لحن الحياة الفلسطيني
I ♥ AQSA
 
الصورة الرمزية لحن الحياة الفلسطيني

قوة السمعة: 9 لحن الحياة الفلسطيني will become famous soon enough

افتراضي رد: مــــــــــ(أنــــــا)ـــــــــــــ ــــن

أنا اتهزأت يا أخونة حد يحكيلوا كلمة كدة ولا كده
ايه يا اميرة مبسوطة كتير
علعموم انا مسامحك يا حواء
شكرا ليكي على الموضوع
بس على فكرة آدم
فى منوا كتير
شباب طيبة ميستهلوش الكلام ده
ولا ايه رايك
بس اوعى تكونى مأكسة عليهم كلهم
تبقي مصيبة
مع خالص نحياتي
لحن الحياة الفلسطيني
أحمــــــــــــــد


  اقتباس المشاركة