رد: مــــــــــ(أنــــــا)ـــــــــــــ ــــن
أنا اتهزأت يا أخونة حد يحكيلوا كلمة كدة ولا كده
ايه يا اميرة مبسوطة كتير
علعموم انا مسامحك يا حواء
شكرا ليكي على الموضوع
بس على فكرة آدم
فى منوا كتير
شباب طيبة ميستهلوش الكلام ده
ولا ايه رايك
بس اوعى تكونى مأكسة عليهم كلهم
تبقي مصيبة
مع خالص نحياتي
لحن الحياة الفلسطيني
أحمــــــــــــــد
|