Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - اه بس لو تدرى
الموضوع: اه بس لو تدرى
عرض مشاركة واحدة
قديم 01-17-2007, 11:39 AM   #1
الدمعة الضاحكة
I ♥ AQSA

قوة السمعة: 7 الدمعة الضاحكة will become famous soon enough

افتراضي اه بس لو تدرى

اه بس لو تدرى

وينك عنى يا عمرى

غبت عنك وقلبى بك ولهان

اه لو تدرى انى بغيابى ما كنت فرحانة

اه لو تدرى بغيابى كم كنت تعبانة

أطلب من الله وارتجيه ما تكن منى زعلان

أعذرنى سامحنى أرجوك

صدقنى انا لا ظالمة ولا مغرورة

بحبك تركت ظلمى وغرورى يا بعد عمرى وعيونى


صدقنى نادمة لو جرحتك من دون علمى


حبيبى حبك هو ال مصبرنى


روحى بعدك تموت


انا ولهانة بعشقك حبيبى


اه بس لو تدرى


أنك حبيبى وساكن بعمق روحى

اه بس لو تدرى


الحياة قابل وفارق

والحكم فيها القدر
  اقتباس المشاركة