المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لما الفلسطينية
تسلم ايديكى على الكلمات الحلوة
وجميعا يتمنى الرجوع الى الوراء الى طفولته وذلك من هموم الحياة ولكن العمر سهم يمشى فى اتجاه واحد
فعليكى اختى الحبيبه التأقلم مع الحياة
ومشكورة على الكلمات ومنها الى الامام
وموفقه باذن الرحمان
تسلمي حبيبتي............صح كلامك بس الطفولة حلوة كتير وياريت الواحد برجعلها بس بالنهاية احنا بواقع................الله يوفقك كمان يااحلى لما