Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - هل تؤيد الاختلاط في الجامعات ؟؟
عرض مشاركة واحدة
قديم 12-01-2006, 10:45 PM   #87
gd1_gd
I ♥ SHABAB

قوة السمعة: 0 gd1_gd will become famous soon enough

افتراضي رد: هل تؤيد الاختلاط في الجامعات ؟؟

ياجماعة ياجماعة السلام عليكم جميعا ورحمة الله وبركاتة

مشان ربنا الله يخليكم دنتوا فلسطينيين وكلكم من بلد وحدة هو انا مكتوب عليا افضل اصلح بين طرفين !!!

ياجماعه هدوا اللعب شوية شوية .....يا عم مؤيد يااستاذ يافاضل يااخي ياحبيبي انت داخل في الناس كدة شمال لية بس؟؟؟ دة الكلام مكتوب دلؤتي يعني مش من زمان ياخونا مشان النبي عيب كدة ...

ياسيدي الفاضل خلية يكتب زي مهو عاوز انت بتزعل من الكتابة لية ؟؟ ياعمي ياسيدي اكتب رايك وخلاص هو انت بتولعوها نار لية بس ؟؟؟ الراجل بؤول انوا الموضوع مافيهوش مشاكل انت يا اخ مؤيد بترد علية بتؤؤل عنوا انو زي وااو !!! ياعمي هو انت شفتوا تعرفوا الله باخي شوية تمهل ولا تتسرع بالكتابة الله هدي ربنا ينصرك وينصرنا معاك لا حول ولاقوة الا بالله .

انا السؤال اللي انا مستغربو لدي الؤتي هو الواااو مدخاش هنا لية ؟؟؟ او مبيتحورش معانا لية .؟؟؟ ولا احنا مش كفاء ولا انا يعني مشان انا مسلم مابيردش !!! بصراحة انا مستغرب ؟

والاخ فيروو مشان ربنا اكتب رايك وبلاش تروح بعيد الله يخليك وفضها سيرة يعني دة الراجل صاحب الموضوع مش موجود او مابيردش انا معرفش !! في حاجة ومش عاوزين مشاكل وخنائات

دن والله ماشركتش لحد دلؤتي لغاية معرف حل للمشكلة دي والا والله العزيم ازعل وربنا

انا ارجوا الهدواء وبس

وشكرا