Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - هل تؤيد الاختلاط في الجامعات ؟؟
عرض مشاركة واحدة
قديم 12-01-2006, 04:58 PM   #84
gd1_gd
I ♥ SHABAB

قوة السمعة: 0 gd1_gd will become famous soon enough

افتراضي رد: هل تؤيد الاختلاط في الجامعات ؟؟

السلام عليكم

شكرا لك اخ احمد وشكرا للاعضاء كلهم للسماح لي بادلاء راي وانكم كمان استحملتوني للاخر يعني ومزعلتوش ههههههههه

اخ احمد باين عليك شوية متشدد دينا وانا افتخر بذلك اوكي
بس انا عاوز اسكر الباب دة على نفسي اولا وللجميع ونسيب الموضوع ونتركوا ونفضها سيرة يعني ... دن والله مشاركتش في اي موضوع في الموقع لحد الان يعني هههههههه .

هم اقروا بفشلها من غير فشلها احنا ملناش دعوة في حاجة زي كدة .... هم خدعوا بها برضو احنا ملناش بكدة خالص.... احنا لينا حاجة وحدة بس اننا نرشد الى الطريق الصواب بالنصيحة الحسنة والذكر الحكيم غير كدة الباقي على الله .

انا بصراحة حبتيين هو الاخ واااو مدخلش لية لحد دلؤتي؟؟؟؟ يعني ومحبش يكمل حواروا مع انني اريد ان ينتي هزا الحوار وخلاص نفضها سيرة..... وملاحظ انوا الاعضاء اللي كانم بتحوروا سكتم شوية وصار الحديث بيني وبينك يا اخ احمد او معرفش السبب اية ؟؟ والاخ وااو في كلاموا بيؤول انوا راح يفضل يحاور ويحاور ! بس انا شايف انوا الراجل اتغلط علية جامد.... وحتى لو هو اخطاء احنا برضوا من رضش الخطاء بخطاء لية !!؟ لان الاسلام لايريد زلك .

اخونا في فلسطين الله ينصركم على اليهود الكفرة ....
متخلوش الطابع او التحيز الديني او المزهبي او العقائدي يسيطر عليكم ويخليكم تنسوا بعض وانكم اولاد بلد واحد لية ؟ لان اليهود مش راح يفرق بين دة مسلم ودة شوعي ولاكلامي خطاء ... انا اللي شايفوا اليهود اخطر واكبر جبروت من الشوعيين دة اللوبي الصهيوني استولى على العالم والشعوعية خلاص انحلت ومن التسعينيات خلاص ... يعني ملها الضرر الكبير دنت ممكن تستفيدمنهم في اي حاجة انت عاوزها وترشدهم للطريق اللي انت شايفوا صح .

اخوي احمد انا بصراحة فخور بيك وكمان فخور بالاعضاء وايضا فخور بابن فلسطين وااو مع انوا مابيشاركش معانا الحوار على كلان كلمة واحدة بس الله يعلم مافي الصدور .. وخلاص

ياريت وبكررها تاني الاخ وااو يعبرني كمسلم وكصديق وكعربي ويشاركني في اننا نسكر الباب دة ومنرجعش لية تاني وزي مهو دخل الموقع على اساس انوا مهندس لاسلكي يفضل كدة وخلاص بدليل اللنك دة :-



وانا مشتاق لتعليقك وارجوك ثم ارجوك ترد عليا ولو عزت نتكلم على انفراد انا مافي عندي مانع والايميل تاعي بنفس النك نيم ياهو وهت ميل .

والسلام عليك وعلى الجميع ورحمة الله وبركاتة
السلام عليكم شكرا لك اخ احمد وشكرا للاعضاء كلهم للسماح