رد: كل شئ أحبه أتوقع ضياعه
انا ليا رايي
يعني خلينا نحصر كلامنا على شخص معين
مش شيء
الشخص ده على طول موجود
بييجي و يروح
يطل مرة و يغيب مرة
بس عشان احنا مش مهتمين بيه مش بناخد بالنا منو
حتى ان كان موجود او غير موجود
فالامر سيان عنا
بس لما بنبتدي نهتم بيه
فعلى طول بالنا معاه
عشان كده بنبتدي نمارس هوايتنا المفضلة كبشر
المبالغة
يغيب ساعة نقول يااااااااااااااه
زمان عنك
يعني المقولة دي سببها عدم مبالاتنا المفرطة اللي اتحولت فجأة الى اهتمام بالغ زايد عن حدو
بس كلامي ده مش معناه معندكش حق ؟
لا خالص
انا معاك مية المية
حتى اني دلوقتي بفتش من ساعتين يمكن
قبل ما اقعد عالنت على كتاب بتاعي كنت ديما برميه من مكان للتاني
عشان على طول في وشي
و انا مش محتجاه
و ما عزتو عمل فيها زعلان و اختفى
هههههههههههههههه
لو حد شافو يبعتهولي لو سمحتو
العنوان معاكم
نور اليقين منتدى شباب فلسطين اول قسم : القسم العام , اول منتدى : النتدى العام , العضو الماسي عاليمين
هههههههههههههههههههههههههه
|