رد: المعتقلات
ده اللي انا قصدتو
يعني ناسيينهم و مش مهتمين بيهم و لا حتى عارفين انهم موجودين
انا مش بقصد بكلامي ده اني احرض الجميع على انهم يعملو زيهم و يدخلو معتقلات عشان يبقو بيساندوهم
لا خالص
مهو لو الكل دخل سجون و معتقلات
حريتهم هتسجن
و صوتهم هيسجن بردو
بس اقلو ننوه بمجهودهم
ندعيلهم
< و ادا سألك عبادي عني فاني قريب اجيب دعوة الداعي ادا دعان فلستجيبوا لي وليؤمنوا بي لعلهم يرشدون>
فليه نحرمهم صالح دعاءنا ما دام ده بايدنا
لما يبقى الدعاء بردو شيء يعاقب عليه القانون
ساعتها هيبقى لينا حجة
|