رد: /☼/ تصويري .. بس المرة غير شكل /☼/
بصراحة الصور حلوة
بس عشان الصراحة قبل ما اتفرج عليهم كنت اشك ان عندي عمى الوان
و لما اتفرجت عالنص اتأكدت ان ندي عما الوان
لكن و الحمد لله لمنا كملت مع ان نفسيتي اتحطمت بالتأكيد ده
اكتشفت اني و الحمد سليمة
الصور تجنن
و اللي بالالوان اكتر
بس يا ريت الامورتين اللي بيضحكو و مكسوفين دول كانو بردو بالالوان
ماشاء الله عليهم
حلوات
ابقى اقرا عليهم المعودتين
ضروري تقرا عليهم المعودتين
|