رد: لماذا نشبه من نحب بالقمر ولا نشبه بالشمــس مثلا
في رايي انا شخصيا
الشمس بتبقى بانهار
فيه حرارة فيه غيوم فيه اشعة كتير بتمنع ان احنا نبصلها و نشوف جمالها
و عامة هي مش حلوة نورها بس اللي حلو
بس القمر بيبقى واضح و جميل و منور وسط ضلمة الليل
فبيبقى من السهل ان احنا نشوفو
و نتمتع بجمالو
و بيخليك تسرح بافكارك معاك
|