نور اليقين
له يا شيخة مطرة واللهي
ااااااااااه اخريتك خفتي ورديتي شفتي بقى انا صادق في كلامي ولة لا ما علينا
قبلت ردك
ههههههههههههههههه
نورتي والله
له ه له له
خيالك واسع امير
بس عشان انا واقعية
و بعترف بالحقيقة مهما كانت
و مش متعنتة في افكاري
و اقبل ان اختلاف الراي لا يفسد للود قضية
و اتخد من الصراحة شعاري
و اتقبل اي نقد مهما كان
و احاول الاستفادة من اقتراحات غيري
.................
اقول تاني و لا خلااااص
قول خلاااص عشان بطل عندي كلام يتقال
المهم
بس عشان ما دكر اعلاه
انا قلت ان الموضوع حلو
بس
عايزني اغير رايي اغيرو
معندييييييش مشكلة
ههههههههه