رد: ((( فـــن التعامل مــــــع الناس )))
اخجلتمم تواضعنا و الله
لنون دي مش نون الجماعة
دي نون بتاعتي لوحدي
عشان انا متواضعة
بس ابن فلسطين مضنش
مش عارفه ليه حسة انو مش متواضع زييي خالص
و لا ايه رايك يا امير الاحزان ؟
في ناس دلوقتي هتتغاز و هتتمنى لو تيجي تخنقني و ترجع مكانها
بس بسيطة
كلو يهون فدا الصراحة
|