10-03-2006, 12:15 PM
|
#6
|
- تاريخ التسجيل: Jan 2005
- رقم العضوية:14
- الجنس:ذكـــر
- العمر:39
- المشاركات:11,779
- التقييم:4948
-
مزاجي:
|
|
رد: (فارس فلسطين)عــــلــــى كــــــرســـــي الاعـــــــتــــــراف
ادلع يا كايدهم
اللي هو انا طبعا
ههههههههههههه
ايه يا ابن فلسطين
انت متعرفش اني حبوبة الجماهير هنا
ههههههههههههههههههههههه
اسال عن نور اليقين
يقولولك
و كلهم
و بدون استتنا
و بالاجماع حتى
اني عضوه جديده و حبوبه و دمي شربات و خفيفه مبحبش لا اغلس و لا ارزل و لا ارخم على حد و الكل بيعرفني بحسن سلوكي و ادبي و زوئي و اصولي المنقطه النضير
حتى اسال
اسال و رد عليا
هههههههههههههههههههههه
طب يا اللي بيروح يشرب الشاي بره
يا رب تصحى النهرده الساعه 4 بالليل و نفسك تهب على كباية شاي و متلاقيش حد فاتح فتقوم تعملها بنفسك
تتواضع يعني تقوم متلاقيش بن
هههههههههههههههههههه
هدعيلك
روح دورلك على شاي بيكون احسن ،،،،
ولا خلص من كتر ما بتشرب
ههههههههههههههههههه
جدعه يا سحر
اديييييييلو
طب هقلك حاجه
الشاي ده شكلو ادمان عندو
دنا لسه بشوفلو كدا موضوع كاتب فيهم ردود
لقيتو بيقول بردو لمش عرفا مين اعميليلي شاي
هههههههههههههههه
ربنا يشفيك يا ابن فلسطين
ربنا يرحمك يا ابن فلسطين
كان شاب كويس
ههههههههههههههههه
والله شكلو عندو ادمان شاي
خلص انا قررت افتح مركز خاص لعلاج ابن فلسطين ،،،
الله يعينوو
هههههههههههههههههههههههههههههه ههه
ولكم مع مين جاين يخرب بيت اليهود خربتو الموضوع كلو ولكم بس
خلص فضحتونا عامله زي البنت الي في حاحا وتفاحا نسيت اسمها
امهم خلص خلو للاسئله
تعالو نعمل الشات شات فوتو عليه نتمسخر ان بدكم
وقومو اعملو شاي بدي اغيب اشوي بدي ادخن وارجع
سلملم والله فارس فلسطين ليطحني بكره هههههههههههههههههههههههههههه
بس اعقلي يا بنت عيب بتعض هيتو هي البنت ههههههههههه
ايه يا ابني انت هتسوق فيها
لا و بيقلها بملي عينو
رايح يشرب سيجاره
لا الاه الا الله
انا لله و انا اليه راجعون
غفرانك ربي
اللهم اني اعود بك من كل الخبائت
رحمتك يا الله
...................
ههههههههههههههههههههههه.
يا رب تاخدها يا رب هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
طب اخرج منها انت بس و ربنا هيعمل اللي فيها الخير
ههههههههههههههه
و ياخدك يا رب و نبقى نشوف بعض و نقطع في بعض ساعتها
ههههههههههههه
هههههههههههههههههه ينعن اليهود
ولك خلص والله ليطخنا فارس ههههههههههههههههههه
عايزني اسكت على حقي
استحالة
قدملي اعتدار علني و هوعدك اني هفكر
ههههههههههههههه
ولك بكفي خلص حرام عليكي انا هيني ساكت بديش اعتذر
وانتي حره يا رب بكره فارس يطخك هههههههههههههه
طيب اسكت زي ما انت عايز انا هتكلم و هعلي صوتي و هصحي كل الي نيمين
و عموما فارس ابو الزوء و شهم و اخر جدعنه
مش زي ناس هنا بيكلموني
ميرضهش خالص انو يمد ايدو على بنت او يجرح شعورها الرقيق
الرقي اوي
الرقيق اوي اوي اوي
بكلمه كده و لا كده
يا رب ناس بردو بيكلموني دلوقتي يتعلمو منو
ههههههههههههههههههههههههههههه
اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ
حرام عليكو جننتوني وهبلتوني فش اسئلة
شات فاتحين الموضوع وبدكو اياني ارد على ردودكم مش على اسئلتكم
ارحموني بقى يا ناس أنا قلبي طيب بس ما تخلوه يتغير
ماشي
|
|
|

الله يرحمك يا شيخ أسامة
|
|
|
اقتباس المشاركة
|