المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نهال
منااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااار
انتي هنة
يا وحشة مش تقوليلي انك هتشتركي في المنتدى ده
انا هوريكي بس لما تطلعيلي على المسنجر
منورة منورة منورة منورة منورة المنتدى
بجد انا سعيدة انك هنة
ان شاء الله تنبسطي في اسرتنا السعيدة
وعلى فكرة في المنتدى ده اللي بيدخل بيلزق و ما بيعرفش يطلع
هههههههههههه
نهـــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــال ازيك عامله ايه معلش ما انتى اللى مش بتدخلى علشان اقولك
مريم اكيد قالت لك على كل حال انا مبسوطه فى المنتدي ومتقلقيش شكلى فعلا حالزق هنا
وشكرا يا كتكوته على مرورك على الموضوع اليتيم ده