Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟
عرض مشاركة واحدة
قديم 08-20-2006, 09:19 AM   #27
منار إبراهيم
I ♥ ISLAM

قوة السمعة: 66 منار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of light

Wink رد: انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نهال منااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااار
انتي هنة
يا وحشة مش تقوليلي انك هتشتركي في المنتدى ده
انا هوريكي بس لما تطلعيلي على المسنجر
منورة منورة منورة منورة منورة المنتدى
بجد انا سعيدة انك هنة
ان شاء الله تنبسطي في اسرتنا السعيدة
وعلى فكرة في المنتدى ده اللي بيدخل بيلزق و ما بيعرفش يطلع
هههههههههههه

نهـــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــال ازيك عامله ايه معلش ما انتى اللى مش بتدخلى علشان اقولك

مريم اكيد قالت لك على كل حال انا مبسوطه فى المنتدي ومتقلقيش شكلى فعلا حالزق هنا

وشكرا يا كتكوته على مرورك على الموضوع اليتيم ده