Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟
عرض مشاركة واحدة
قديم 08-19-2006, 10:39 PM   #25
نهال
I ♥ PALESTINE

قوة السمعة: 37 نهال will become famous soon enoughنهال will become famous soon enough

افتراضي رد: انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟

منااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ر
انتي هنة
يا وحشة مش تقوليلي انك هتشتركي في المنتدى ده
انا هوريكي بس لما تطلعيلي على المسنجر
منورة منورة منورة منورة منورة المنتدى
بجد انا سعيدة انك هنة
ان شاء الله تنبسطي في اسرتنا السعيدة
وعلى فكرة في المنتدى ده اللي بيدخل بيلزق و ما بيعرفش يطلع
هههههههههههه




أعشق الغروب كعشق الندى للورود