رد: انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟
منااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ر
انتي هنة
يا وحشة مش تقوليلي انك هتشتركي في المنتدى ده
انا هوريكي بس لما تطلعيلي على المسنجر
منورة منورة منورة منورة منورة المنتدى
بجد انا سعيدة انك هنة
ان شاء الله تنبسطي في اسرتنا السعيدة
وعلى فكرة في المنتدى ده اللي بيدخل بيلزق و ما بيعرفش يطلع
هههههههههههه
|