Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟
عرض مشاركة واحدة
قديم 08-14-2006, 12:25 PM   #13
منار إبراهيم
I ♥ ISLAM

قوة السمعة: 66 منار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of lightمنار إبراهيم is a glorious beacon of light

افتراضي رد: انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟

سفير الغرام ويلكم فى موضوعي وشكرا على مرورك كنت فقدت الامل وظنيت انه حيموت مثل اخوانه فى منتديات تانيه
والمنتدي منور باعضائه ولو فى نور زياده ده نور اللمبه الجديد ,,,,,,,,,, بايخه صح ؟

انا مش حشوف ولا شيكيل ولا دولار انا حشوف جنيه مصري ملوش قيمه ,,