رد: انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟
سفير الغرام ويلكم فى موضوعي وشكرا على مرورك كنت فقدت الامل وظنيت انه حيموت مثل اخوانه فى منتديات تانيه
والمنتدي منور باعضائه ولو فى نور زياده ده نور اللمبه الجديد ,,,,,,,,,, بايخه صح ؟
انا مش حشوف ولا شيكيل ولا دولار انا حشوف جنيه مصري ملوش قيمه ,,
|