رد: انا هنا .... اول موضوع لى بينكم فهل من مرحب ؟
اخى الكريم ابن جباليا الصمود مشكور والله على مرورك وانا مش عارفه اودي كل الترحيب ده فين
شكراا وانا اكثر من سعيده لانى معكم وياريتنى عرفت المنتدي من زمان وما ضيعت وقت فى منتديات ما بتعجبنى ,,
دمت بخير ,,
|