Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - املأ الفراغات بااسم العضو المناسب( بدون زعل )........لعبه حلوه
عرض مشاركة واحدة
قديم 08-13-2006, 01:23 PM   #1
فلسطيني وافتخر
I ♥ AQSA

قوة السمعة: 10 فلسطيني وافتخر will become famous soon enough

Question املأ الفراغات بااسم العضو المناسب( بدون زعل )........لعبه حلوه

ملأ الفراغات بااسم العضو المناسب( بدون زعل )........لعبه حلوه

--------------------------------------------------------------------------------

لعبه قريتها في احدى المنتديات واعجبتني وحبيت اجيبها لكم

كل عضو يدخل يحل السوال اللى وضعه العضو اللى قبله والاسئله على شكل فراغات.......
مثال :


عضو ملقوف هو ....... ؟


اللي يدخل يضع اسم عضو في مكان النقط ثم يكتب سوال على شكل فراغ .... وهاكذا ..

عضو ملقوف هو مثلا؟

انا ابدء :



السوال:

عضو متميزهو ................؟

اللى بعدي يكتب اسم العضو ثم يكتب سؤال



لسة ما عملت توقيع
  اقتباس المشاركة