رد: عين زآئر على المدونآت}
جزاكم الله خيرا .. على ذكر اسمى أكثر من مرة ..
وفعلا لما كتبت الكلام ده كنت حاسس بيه جدا جدا .. هى دى الحياة للأسف الشديد .. لكن مع الله .. تبقى الراحة
" وتبقى حياتنا .. مجرد لحظات تمر .. ( بعضها يسرنا .. وبعضها يحزننا ) "
حياتنا مزيج .. من لحظات .. " اشتياق .. أمل .. ألم .. فرح .. لوم ... إلخ"
لو كانت كل لحظة تمر .. من أجل الله ..
لن تكسب سوى الرضا .. وشعور .. لن تستطيع أن تصفه .. ~
حسام ||
أسأل الله الفردوس لكِ ولجميع المسلمين .. وان يطهر الله قلبك ..
وما تغيبى عن المنتدى ..
|