Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - Chat in English
الموضوع: Chat in English
عرض مشاركة واحدة
قديم 08-29-2012, 09:21 PM   #114
Moe
I ♥ ISLAM
 
الصورة الرمزية Moe
ألا يا أرضٌ لا تبكيني شِعراً ,,
فكلًّ بيوتِ الشِّعرِ أرجو أن تٌبادا ,,

قوة السمعة: 21 Moe will become famous soon enough

افتراضي رد: Chat in English

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام المصرىمشاهدة المشاركة


هحكيلك بالعربى ..

Allah

بعرف أنها بتتكتب يالكابيتال .. بس احنا مش فى حصة .. فيه كلمات كتير زى english المفروض تتكتب برده كابيتال بسس مصححتهاش .. فكبير يا حج
كمان improve my english

مفيهاش أى شئ غلط

 المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام المصرى هحكيلك بالعربى ..

كمان

google translate مفيهاش شئ غلط

Allah بعرف أنها بتتكتب يالكابيتال .. بس احنا مش فى

cuz بمعنى بسبب .. ومفيهاش شئ ..

my mum hung up on me crying cuz im being bullied and im fat ...



الحاجة الواحيدة اللى قلتها صح هى النصيحة .. Advice

وأنا اتلغبط فيها بسبب التسرع ومن زمان بتلغبط فى حجات بسيطة زى دى ..

Choose another way for advising

and be sure of what u r saying


لا هههههتحكيلي ولا غيره

الله بالانجليزي بتنكت كابيتال مش اول مره نحكي انجليزي

وبتنكتب هيك للتعظيم

وبعدين جوجل ترانزلات .. غلط

ترانزلاتر هي الصح ..

لانه ترازلات يعني ترجمة .. ترانزلاتر يعني مترجم

والكل بيتفق ع هلك شي

وبعدين تروح تترجملي من مترجم قوقل وتيجي تصورهالي !!

احيطك علم انه قوقل في اغلب الاحيان بيترجم ترجمة حرفية

واحنا زغار كان استاز الانجلش يقوللنا انه بينفعش تترجم ترجمة حرفية

وكلمة كوز انت هلا كتبتها صح ،، قبل كنت غلطان في اختصارها

انا بقولك الحكي هادا تافيدك

فتعلم

وبالتوفيق




ثلــج