Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - Chat in English
الموضوع: Chat in English
عرض مشاركة واحدة
قديم 08-27-2012, 04:41 PM   #61
بسمة ملاك
I ♥ ISLAM
 
الصورة الرمزية بسمة ملاك
وووو فيُ[ آلـقَـلبِ ]شّـيـئْ .,
لـآـآ يعلمُ به إلآ ربُ كل شيء
ربـي إحفظّـہ لِـي

فأجمـل ضحكاتــي كآنـت
♥ بسببـه ♥ ♥

قوة السمعة: 83 بسمة ملاك is a splendid one to beholdبسمة ملاك is a splendid one to beholdبسمة ملاك is a splendid one to beholdبسمة ملاك is a splendid one to beholdبسمة ملاك is a splendid one to beholdبسمة ملاك is a splendid one to beholdبسمة ملاك is a splendid one to behold

افتراضي رد: Chat in English

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وردة حمــاسمشاهدة المشاركة ooh amazing it's a great idea ! .. I liked your subject " MAZAJ " ;) ..actually I am studying english literature now .. I am in third year in the university .. In fact i'm good in english and i have a perfect accent, but I hate studying english I feel somehow bored of studying novels , poetry , and history of english language :(
i'll be here always !
best regards

i wish success to U warda
ALSO
iam studying English and now iam at the third level


شكرا * مــــلــوكــــة*