Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - امتى أتغرب ؟؟ ^^
الموضوع: امتى أتغرب ؟؟ ^^
عرض مشاركة واحدة
قديم 06-09-2012, 12:17 AM   #11
حسام المصرى
.[ همة فوق القمة ].
 
الصورة الرمزية حسام المصرى
صل على الحبيب ||
تائب إلى الله .. لا أريد سوى الجنة ||

قوة السمعة: 201 حسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to all

افتراضي رد: امتى أتغرب ؟؟ ^^

عجبنى رأيك يا إيمان .. ^^

بصراحة إن شاء الله أنا متفاءل أن مشروع النهضة بتاع الإخوان .. لو اطبق ..

هيقدر ينقل بلدنا دى ويخليها أحسن من تركيا ..

عموما أكيد .. لو مرتاح ماديا .. فى بلدى ما رح أسافر بإذن الله


القصة يا جماعة بالله عليكم

مش قصة عاطفة ووطنك أكرملك ..

مجتمعاتنا أصبح كل شئ فيها المادة ..

لو مش معايا شقة ولا مرتب أصرف بيه على نفسى وأسرتى .. هعمل ايه وأنا قاعد فى بلدى ^^



فكم من صحيح مات من غير علة ........ وكم من سقيم عاش حينا من الدهر

وكم من فتى أمسى وأصبح ضاحكا ..... وأكفانه في الغيب تنسج وهو لا يدري

وكم من صغار يرتجى طول عمرهم ...... وقد أدخلت أجسامهم ظلمة القبر

وكم من عروس زينوها لزوجها ......... وقد قبضت أرواحهم ليلة القدر

فمن عاش ألفا وألفين ................ فلا بد من يوم يسير إلى القبر



اللهم اغفر لأبى وأدخله الجنه بغير حساب ولا سابق عذاب

صل على حبيبك .. يشفع لك ..

ادعولى بسعة الرزق والهداية والزوجة الصالحة
  اقتباس المشاركة