Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - || الملتقى الطلآبي ..
عرض مشاركة واحدة
قديم 09-11-2011, 02:58 PM   #122
شهيد
 
الصورة الرمزية شهيد

قوة السمعة: 50 شهيد has a reputation beyond reputeشهيد has a reputation beyond reputeشهيد has a reputation beyond reputeشهيد has a reputation beyond reputeشهيد has a reputation beyond reputeشهيد has a reputation beyond reputeشهيد has a reputation beyond reputeشهيد has a reputation beyond reputeشهيد has a reputation beyond reputeشهيد has a reputation beyond reputeشهيد has a reputation beyond repute

افتراضي رد: || الملتقى الطلآبي ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام المصرىمشاهدة المشاركة ولك يا معلم ..
لزمته ايش القلم الرصاص ..

أنتا المفروض تروح مشان تفهم .. لو قعدت عشان تكتب بس ما رح تركز وهتسال اللى جمبك هو الدكتور بيقول ايه وبكده هتوه ..

فالأحسن انك تركز فى الفهم أو الكتابة .. لأنك ما رح تجمع بين الاتنين إلا لو حواسسك خارقة ..÷ه

شفلك واحد دحيح او بنت وهما دحيحة من الى بيعدوا أدام وبيكتبوا المحاضرات واتفق معاه أو معاها أنك تاخد الكشكول بتاعها وتنقل منه .. وبكده تستفيد
 المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام المصرى ولك يا معلم

لا بنفعش يا حسام .. لازم نكتب معو الافندي .. لزمته ايش القلم الرصاص .. أنتا المفروض تروح مشان

لانو الكتب شكلها بخوف وهو بيحكي بمختصر تفهم .. لو قعدت عشان تكتب بس ما رح تركز

بعدين لساتنا جداد ع الشسمهم

يعني بس ابو 10 بعرف بالدفعة من بين 40 تقريبا وهتسال اللى جمبك هو الدكتور بيقول ايه وبكده هتوه ..

غير انو فش دحيحات فالأحسن انك تركز فى الفهم أو الكتابة .. لأنك ما

احنا لحال وهمي لحال فالأحسن انك تركز فى الفهم أو الكتابة .. لأنك ما

ما في شيء يبل الرييق فالأحسن انك تركز فى الفهم أو الكتابة .. لأنك ما

اموت انا فالأحسن انك تركز فى الفهم أو الكتابة .. لأنك ما فالأحسن انك تركز فى الفهم أو الكتابة .. لأنك ما


  اقتباس المشاركة