رد: ساعدونى يا طلبة الغرب ~
شكلك ناوى تعلمنى الفشل .. شوية تقولى غزل وشوية تقولى ديسكو وشوية غش ..
غش مين يا عم .. مش بغش انا .. ؟؟ ^^
بس واضح من كلامك ان الدراسة سهلة بس انت مش فى جامعة فمتعرفش .. يمكن
عموما الواحد إن شاء الله الدراسة يكون كويس فيها جدا ويخلصها بسرعة ..
ادعيلى بقى أخلص كليتى فاضلى سنة .. ومدخلش الجيش وأسافر إن شاء الله .. وياريت بريطانيا .. لأن الانجليز بيننا وبينهم عشرة 74 سنة ..
يارب يخوى أنجح فى أى منحه .. لأنى بدى كتير السفر ..
وفعلا هبعد عن الدين والسياسة خالص ..
لأن الناس دى بتكره أوى الحجات دى ...
حاليا باخد فكرة عامة عن جامعات العالم وأسعارهم وهيك عشان أشوف الأفضل ..
|