رد: ساعدونى يا طلبة الغرب ~
شكرا خيو ..
بس أنا مليش دعوة بالأشياء دى فى أوروبا خالص احنا ناس عارفين دينها .. نتفسح أوك ونعمل كل شئ بس بحدود ..
وبالنسبة للغزل .. أسهل شئ .. وهكون كمان بالنسبة لطلبة مختلف .. وهعمل فيها شاب ثورى بقى .. من ميدان التحرير وهيظبطونى .. ^^
كيف أخلص من الدكتور ما فهمت ..
وبعدين اللى بقصده .. المنهج إزاى بيكون .. يعنى مثلا كل سمستر 6 مواد زى عندنا وتدرسهم من مراجع وفيه امتحان نظرى عليه 60 % من الدرجة ككل .. وفيه شفوى وعملى وغياب عليهم 40 % .. أو لا ..
أنتا بتدرس فى جامعة ايه خيو ؟؟
وكيف الأسئلة بتيجى يعنى .. يعنى الواحد ممكن ينجح بأقل مجهود ويجيب تقديرات عالية ..
|