Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - رحلتى إلى مطروح .. ~
عرض مشاركة واحدة
قديم 07-19-2011, 12:58 AM   #15
حسام المصرى
.[ همة فوق القمة ].
 
الصورة الرمزية حسام المصرى
صل على الحبيب ||
تائب إلى الله .. لا أريد سوى الجنة ||

قوة السمعة: 201 حسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to all

افتراضي رد: رحلتى إلى مطروح .. ~

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صرخة الاقصى الحبيبمشاهدة المشاركة المناظر روعة
ومرسى مطروح جميلة والرملة بتاعتها طبية ومفيدة
ربنا يزيد رحلاتك ويسعدك دنيا واخرة
انا كنت فى رحلة يوم الجمعة تبع المسجد وكانت لراس البر
وكانت رحلة جميلة اوى وكنا على شاطئ خاص تبع القوات المسلحة
واحلى حاجة هناك النظافة حتى البحر ميته كانت شفافة
ان شاء الله ممكن انزل صور
بانتظار رحلتك القادمة

مطروح جميلة جدا فعلا والله ..
بس احنا رحلتنا كانت 4 أيام .. هههههههه

صراحة بجد عندنا فى بلدنا أمكان كتير نضيفة وحلوة .

راس البر كمان جميلة وجمصة حلوة كمان ..
مستنى الصور بتاعة رحلتك



فكم من صحيح مات من غير علة ........ وكم من سقيم عاش حينا من الدهر

وكم من فتى أمسى وأصبح ضاحكا ..... وأكفانه في الغيب تنسج وهو لا يدري

وكم من صغار يرتجى طول عمرهم ...... وقد أدخلت أجسامهم ظلمة القبر

وكم من عروس زينوها لزوجها ......... وقد قبضت أرواحهم ليلة القدر

فمن عاش ألفا وألفين ................ فلا بد من يوم يسير إلى القبر



اللهم اغفر لأبى وأدخله الجنه بغير حساب ولا سابق عذاب

صل على حبيبك .. يشفع لك ..

ادعولى بسعة الرزق والهداية والزوجة الصالحة
  اقتباس المشاركة