Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - نغاشـة وخفة دم . .
عرض مشاركة واحدة
قديم 04-18-2011, 09:04 PM   #452
~ثــلــج~
..{ مشـــــرف }..
 
الصورة الرمزية ~ثــلــج~
جَميعنآ ،

كـَ القمر

لَنآ جآنبْ مظلم ..


:)

=)

قوة السمعة: 490 ~ثــلــج~ has a reputation beyond repute~ثــلــج~ has a reputation beyond repute~ثــلــج~ has a reputation beyond repute~ثــلــج~ has a reputation beyond repute~ثــلــج~ has a reputation beyond repute~ثــلــج~ has a reputation beyond repute~ثــلــج~ has a reputation beyond repute~ثــلــج~ has a reputation beyond repute~ثــلــج~ has a reputation beyond repute~ثــلــج~ has a reputation beyond repute~ثــلــج~ has a reputation beyond repute

افتراضي رد: نغاشـة وخفة دم . .

مرة تلاتة هجاسين اوى راحوا يصطادوا فى الغابة الاول قال:أنا هصطاد أرنبين..و التانى قال: أنا هصطاد غزالتين.
..و التالت وسعت منة أوى و قال:أنا بئى هصطاد نمرين
المهم الاول أصطاد أرنبين و التانى أصطاد غزالتين
التالت بئى عمال يدور لئى نمر جعان أوى النمر جرى وراة راح جرى على أصحابة و قال لهم:.......أمسكوة أمسكوة بسرعة أعبال ما أمسك التانى


  اقتباس المشاركة