رد: نغاشـة وخفة دم . .
مرة تلاتة هجاسين اوى راحوا يصطادوا فى الغابة الاول قال:أنا هصطاد أرنبين..و التانى قال: أنا هصطاد غزالتين.
..و التالت وسعت منة أوى و قال:أنا بئى هصطاد نمرين
المهم الاول أصطاد أرنبين و التانى أصطاد غزالتين
التالت بئى عمال يدور لئى نمر جعان أوى النمر جرى وراة راح جرى على أصحابة و قال لهم:.......أمسكوة أمسكوة بسرعة أعبال ما أمسك التانى
|