Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - مسابقة أجمل اسم في المنتدى ~ هنا
عرض مشاركة واحدة
قديم 11-18-2010, 02:18 PM   #8
حسام المصرى
.[ همة فوق القمة ].
 
الصورة الرمزية حسام المصرى
صل على الحبيب ||
تائب إلى الله .. لا أريد سوى الجنة ||

قوة السمعة: 201 حسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to allحسام المصرى is a name known to all

افتراضي رد: مسابقة أجمل اسم في المنتدى ~ هنا

والله يا اخى المسابقة حلوة بس طريقة نظامها بعد إذنك المفروض متكونشى كده ..

مهو يمكن ال 4 أعضاء اللى يردوا يكون أسماءهم عادية جدا ..
انا مثلا " حسام المصرى " .. اسم يعتبر عادى .. ممكن مصلا يرد محمد 99 ماهيناز .. ودى أسماء تعتبر عادية وبكده المسابقة هتبقى ضعيفة ..

من رأيى نختار احنا الأسماء اللى تنفع تدخل فى المسابقة .. واستشير المشرفين ..

زى مثلا دمعة أسى .. دموع الرحيل .. انين الحزن .. فرفوشة .. رماد الحب ..

دى أسما حلوة كتير



فكم من صحيح مات من غير علة ........ وكم من سقيم عاش حينا من الدهر

وكم من فتى أمسى وأصبح ضاحكا ..... وأكفانه في الغيب تنسج وهو لا يدري

وكم من صغار يرتجى طول عمرهم ...... وقد أدخلت أجسامهم ظلمة القبر

وكم من عروس زينوها لزوجها ......... وقد قبضت أرواحهم ليلة القدر

فمن عاش ألفا وألفين ................ فلا بد من يوم يسير إلى القبر



اللهم اغفر لأبى وأدخله الجنه بغير حساب ولا سابق عذاب

صل على حبيبك .. يشفع لك ..

ادعولى بسعة الرزق والهداية والزوجة الصالحة