رد: مسابقة أجمل اسم في المنتدى ~ هنا
والله يا اخى المسابقة حلوة بس طريقة نظامها بعد إذنك المفروض متكونشى كده ..
مهو يمكن ال 4 أعضاء اللى يردوا يكون أسماءهم عادية جدا ..
انا مثلا " حسام المصرى " .. اسم يعتبر عادى .. ممكن مصلا يرد محمد 99 ماهيناز .. ودى أسماء تعتبر عادية وبكده المسابقة هتبقى ضعيفة ..
من رأيى نختار احنا الأسماء اللى تنفع تدخل فى المسابقة .. واستشير المشرفين ..
زى مثلا دمعة أسى .. دموع الرحيل .. انين الحزن .. فرفوشة .. رماد الحب ..
دى أسما حلوة كتير
|