Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - قصه سمر وحسام
الموضوع: قصه سمر وحسام
عرض مشاركة واحدة
قديم 03-27-2010, 12:51 PM   #55
Ala2
I ♥ AQSA
 
الصورة الرمزية Ala2

قوة السمعة: 7 Ala2 will become famous soon enough

افتراضي رد: قصه سمر وحسام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قسامي ملتزممشاهدة المشاركة لالالالالالاولو يا ألاء أحنااخوان وخذي راحتك وارغي براحتك وادوشيني بكون مبسوط:)
العملية حدثت ب
الساعة9:43 من مساء يوم الأحد 10 جمادى الأولى 1425هـ ، الموافق 27/6/2004م .
أستشهد حسام بتاريخ
يوم الأربعاء 7-8-2006.
دمتم

ما شاء الله والله يا بخته المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قسامي ملتزم لالالالالالاولو يا ألاء عقبالى يا رب ان شاء الله لما اعملى عمليه كدة انا كمان اخدلى فيها قد عشرة خمستاشر واحد من الكلاب الصهاينة .ربنا ينولنا الشهاده ان شاء الله ويجمعنا كلنا مع الشهداء والصديقين .والحمد لله ان ماما وبابا مش عارفين الموقع ده وللا كانوا حبسونى فى البيت اذا قرأوا الكلام دهأحنااخوان وخذي راحتك وارغي براحتك وادوشيني بكون مبسوط:) العملية حدثت. جزاك الله خيرا يا نادر
  اقتباس المشاركة