المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قسامي ملتزم
بالنسبة للقصة تبعت نضال انتي حرة بدك تنزليها نزليها
اما بالنسبة للعملية الي امبارح ولله الحمد مرغناأنوفهم بالوحل والثراب
اما شو بنحكي عن شعب مصروالله كل خير بس الرئاسة والحكومة بنشتمها"(
فعلا طيب الحمد لله .معلش سؤال اخير يا نادر هى القصة دى حصلت امتى يعنى حسام استشهد امتى؟ وكده خلاص عشان انا رغايه ودوشتك طبعا سورى