Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - قصه سمر وحسام
الموضوع: قصه سمر وحسام
عرض مشاركة واحدة
قديم 03-27-2010, 12:26 PM   #50
Ala2
I ♥ AQSA
 
الصورة الرمزية Ala2

قوة السمعة: 7 Ala2 will become famous soon enough

افتراضي رد: قصه سمر وحسام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قسامي ملتزممشاهدة المشاركة صحيح يا ألاء من غزة أرض العزة اللهم لك الحمد
تحديداً بالمنطقة الي بالأمس صارت فيها العملية البوطولية وحصدت جنديين من جنود الأحتلال

واااااااااااو المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قسامي ملتزم صحيح يا ألاء طيب واية الاخبار بقى عندكم وقوللى بتقولوا علينا ايه بعد الصور اللى بيتبنى ده؟
  اقتباس المشاركة