رد: أيظن ؟؟
جروحى فبالرغم من انها كثيره لكنها جامده ..ساكنه ..ليس لها رده فعل
كل جرح يحبط من عزيمتي..كل جرح يقلل من ثقتى بنفسى ..
كل جرح يجعلنى غبية .. للاسف نعم غبية...
كلما جرحت تبقى جروحى صامته.. تريد ان تثور ان تتكلم ان ترد لكن
لافائده فهى ساكنه...
تجمعت جروحى وكثرت وأصبحت عديمة احساس.ساكنة جامدة
الى درجه البروده
فمتى تنطقى ايتها الجروح...؟
ومتى تنتقمي...؟
وكيف تردين...؟ والى متى يبقى صمتك ياجروحى
شكرا يا حزان على مرورك
رحيل القمر
|