Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - أيظن ؟؟
الموضوع: أيظن ؟؟
عرض مشاركة واحدة
قديم 03-25-2006, 11:31 AM   #7
رحيل القمر
I ♥ AQSA

قوة السمعة: 7 رحيل القمر will become famous soon enough

افتراضي رد: أيظن ؟؟

جروحى فبالرغم من انها كثيره لكنها جامده ..ساكنه ..ليس لها رده فعل
كل جرح يحبط من عزيمتي..كل جرح يقلل من ثقتى بنفسى ..
كل جرح يجعلنى غبية .. للاسف نعم غبية...
كلما جرحت تبقى جروحى صامته.. تريد ان تثور ان تتكلم ان ترد لكن
لافائده فهى ساكنه...
تجمعت جروحى وكثرت وأصبحت عديمة احساس.ساكنة جامدة
الى درجه البروده
فمتى تنطقى ايتها الجروح...؟
ومتى تنتقمي...؟
وكيف تردين...؟ والى متى يبقى صمتك ياجروحى


شكرا يا حزان على مرورك

رحيل القمر


  اقتباس المشاركة