Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 218

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /www/wwwroot/shabab.ps/public_html/vb/showpost.php on line 223
منتديات شباب فلسطين - عرض مشاركة واحدة - خطوبة مسخرة
الموضوع: خطوبة مسخرة
عرض مشاركة واحدة
قديم 06-14-2009, 07:20 PM   #1
ريموشكا
I ♥ SHABAB
 
الصورة الرمزية ريموشكا

قوة السمعة: 6 ريموشكا will become famous soon enough

افتراضي خطوبة مسخرة

قالت البنت بابا في شاب ابن ناس ومافيهوش ولا عيب عايز يجي يخطبني

طبعآ وافق الاب

جاء الشاب وقعد مع الاب وكان في فمه لبانه ، قال الاب :انت عجبتني قوى وما فيكش ولا عيب

بس هل دى مناسبه تمضغ فيها لبانه؟

قاله: بس ياعمي ضرورية بعد السيجارة
قاله هو أنت بتدخن؟
قاله على خفيف مع كاس الويسكي

قاله وبتشرب كمان
قاله احيانآ لما بلعب قمار
قاله فين بقى بتلعب القمار؟
قاله فى الكباريه

قاله ومن امتآ بتروح على الكباريهات؟
قاله من وقت ما طلعت من االسجن
قاله وليه دخلت السجن؟
قاله ضربت واحد بالسكينة ومات
قلو وليه موِتته؟
قاله لاني طلبت ايد بنته وما وافقش

قاله الاب على بركة ألله يللا نقرا الفاتحة.......
  اقتباس المشاركة